fredag, juli 16, 2010

En av årets bästa dagar

Idag är utan tvekan en av årets bästa dagar. Dagen då man går på semester. Allt ligger framför mig och bara väntar på att få omfamna mig i ledighetens stora starka famn. Två timmar kvar sedan är jag arbetsbefriad i 4 veckor.

Tack vare det underbara vädret har jag inte varit så bloggbenägen de senaste veckorna och det lär inte bli bättre under semestern. Nästa lördag åker vi till Mallorca och blir borta i 2 underbara veckor och då lär jag absolut inte blogga.

Vi ses i slutet av augusti helt enkelt. Hoppas att ni alla får en underbar sommar. Kram

5 kommentarer:

Spader Madame sa...

Vi väntar här! Ha det toppen!

Shamrock sa...

ha det så skönt

Miss Upsey Daisy sa...

Ha det så fint på Mallis och hela din ledighet med. Stor kram!

marinamake sa...

Ha det riktigt superskönt, vila och hämta igen dig, det har du verkligen förtjänat! sköt om dig så hörs vi i augusti! Kramen!

Fru Choklad sa...

Tack alla !