torsdag, augusti 26, 2010

Paus

Jag känner att jag behöver en paus från bloggen en tid. Vet inte om jag ska sluta blogga. Jag läser fortfarande hos mina favoriter och kommer säkerligen att lämna små spår efter mig då och då så ni vet att jag lever :) men egna inlägg kommer nog att dröja ett tag. Det är väldigt mycket på jobbet och jag har det lite jobbigt med kroppen just nu (inget farligt bara energikrävande och jobbigt) så jag tycker det är lika bra att ta en paus istället för att gå runt och ha dåligt samvete för att jag inte gör nya inlägg. Vi ses i era bloggar ett tag framöver istället. :)

6 kommentarer:

J sa...

Älskade vännen, jag hoppas ni har haft en underbar semester. Blir jag lite orolig här och hoppas att du är ok.
Längtar efter en date snart!
Stora kramar

Spader Madame sa...

Väntar så troget här på dig! Har en (o)frivillig bloggpaus själv så vi får hänga hos de andra! KRAM! Jag hör någon viska om en bloggträff...

Anonym sa...

Tja, vad ska en sällan kommenterande
läsare säga förutom tag hand om dig själv och de dina... Huvudsaken torde vara att må "hyfsat" bra, se till att göra det både du och familjen. //Ardeth

Shamrock sa...

Fru Choklad, Känn ingen press, vi väntar på dig. Kul om du ngn gång tittar in hos oss även om du inte skriver själv

Miss Upsey Daisy sa...

Vad tråkigt men bloggandet ska ju vara något roligt och inte ett måste. Hoppas du får inspiration att fortsätta och till dess ha det så bra.
Kram A.

Fru Choklad sa...

Tack alla! Nu ska jag dock försöka ett tag igen fastän kroppen är skit så får vi se. Jag har ju lite svårt att hålla mig från bloggeriet trots allt :)