onsdag, december 01, 2010

OPI x 2

Imorgon ska jag till Vackra Naglar och fixa till nya naglar så ikväll blir det till att ta av allt fint lack men det här är annars en manikyr som jag varit supernöjd med och av någon anledning så sitter lacket mycket bättre när man har konstnaglar så, så här som det ser ut på bilderna ser det fortfarande ut nu ikväll! Bra när man inte hinner måla om naglarna var tredje-fjärde dag.
Jag har målat två lager med den underbart vackra " The color to watch" över hela nageln och sedan två lager med "Show it and glow it" på tipparna.

6 kommentarer:

Spader Madame sa...

Superfint!

J sa...

Så himla snyggt! Jag längtar till den 17:e som en liten gnu, bara så du vet;-). Kram hjärtat!

Katarina sa...

Häftigt!

Kommer vi att få veta vad du är utklädd till på julfesten?

Shamrock sa...

Supersnyggt. Och nu vill vi se en bild på festoutfiten

Miss Upsey Daisy sa...

Du är min nagelförebild du.

Fru Choklad sa...

Spader: Tack!

Hanton: Tack! Jag med. Det ska bli så kul att träffas igen.

KatarinaTack. Ja svar kommer om en straxt :)

Shamrock: Tack! Bild komma pronto.

Miss UD: Tack!