torsdag, augusti 25, 2011

Hur svårt kan det vara?

Ja att hitta gummistövlar som är lite snygga alltså? (Och gå i högklackat, se nedan.) Var inne på Din sko och hittade svarta med rosor på..... för barn..... Det fanns ett par 37 som jag lyckades pressa ner foten i (har 40 normalt) men det var liiiite trångt så jag avstod från att handla. Enfärgade tråkiga bara vägrar jag köpa. Borde det inte krylla av gummistövlar nu till hösten eller har jag redan missat tåget? (I mitten av augusti!!!!!) Imorgon får jag åka in till city och se om det finns några 38 kvar där, för ska jag nu ha gummistövlar så ska de banne mig vara snygga!
Hari veckan också konstaterat att sonen nu fått större fötter än jag. Jag kan ha hans gympaskor (ok inte för att jag vill, men i alla fall) som HAN vuxit ur! På skoj tvingade jag på honom ett par av min högklackade (medan han fortfarande har en chans att komma i dem) och så fick han gå ett par steg i dem för att han i framtiden ska vara snäll mot flickvän som inte hinner med bussen för att hon hade högklackat :) Det gäller ju att uppfostra sonen till bra pojkvän också ;D
Vad han tyckte om mammas tilltag? Well det lät ungefär så här: - MEEEE Hur klarar du att gåååå i dom här. Det gör ju FETT ont i fötterna. AJ aj aj nä nu åker dom av. Åååå fyyyy.

5 kommentarer:

Shamrock sa...

Jag gav mina skyhöga klackskor till min dåvarande chef efter "oscarsgalan". Han har mindre fötter än du och jag

Fru Choklad sa...

Shamrock: Jag är säker på att han blev mycket glad. (Han är ju rätt liten hela han!)

Miss Upsey Daisy sa...

Hur gammal är han?

Suzan sa...

http://www.nicework.nu/gummistovlar/dam/viking-retro-flower-svarta-retrostovlar-med-blommonster.html

dom här har jag! =)

Fru Choklad sa...

Miss UD: 12 år om ett par veckor.

Suzan: Tack för tipset. Ska kolla in dem på en gång.