onsdag, maj 02, 2012

Foten i kläm?

Nja inte riktigt, men i skrivande stund sitter jag med fötterna inpackade i det senaste SPA-undret från Japan. Baby foot. Det är i prinicp två sockor av plast som i sig har en gele som innehåller enzymer och annat som ska göra fötterna lena som siden. Det går till så att man tvättar fötterna och stoppar ner dem i sockorna och sätter sig att blogga, facebooka och titta på tv i 2 timmar. Sedan tvättar man fötterna igen och går och lägger sig. Ja i alla fall jag eftersom klockan kommer att vara 22.10 när jag är klar. Sedan väntar man 3-7 dagar så kommer all död hud att falla av och sedan har man fötter lena som en baby. Hela processen tar ca 14 dagar så det lär ju dröja innan jag ser resultatet, men jag är väl klar lagom till sandalettsäsongen får jag tro ;)

5 kommentarer:

Shamrock sa...

bildbevis tack

J sa...

Ser fram mot en utvärdering!

Miss Upsey Daisy sa...

Berätta gärna ber den som gärna filar fötterna ända in till benet...

Spader Madame sa...

Tell me more...

Fru Choklad sa...

Shamrock: Aldrig en bild på min fot på nätet

J: Finns nu

Miss UD: OH jag känner igen det där.

Spader: Done!