fredag, februari 15, 2008

Mina killar

Nu ska jag bara prata om mina killar, så Lilla damen får ursäkta.

Maken. Jag är så otroligt stolt över dig och allt du gör. Du är en fantastisk pappa och en underbar make. Jag vet att jag kommer att älska dig resten av mitt liv. Tack så jättemycket för Coupeling-boxen jag fick i alla hjärtans dag present av dig. Den kommer vi ha mycket glädje av i åratal framöver.

Sonen. Du gör mig så oerhört stolt och allt jobb du lagt ner på att plugga har verkligen betalat sig den senaste veckan. Först så ringde fröken hem för att berätt att dina framsteg senaste tiden varit stora både i svenska och i matte och idag när du kom hem och visade "diplomet" för veckans arbetsmyra så visste min stolthet inga gränser.

Jag älskar er båda gränslöst mycket och känner mig oändligt lyckligt lottad över att få ha er i mitt liv. Tack för att ni finns.

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Med all rätt att vara stolt - heja :)

Miss Upsey Daisy sa...

Klart man far vara stolt! Sa ska man saga nar man ar det. Det ska jag bli battre pa helt klart!

Anonym sa...

Åååååå, de är helt fantastiska. Hurra och jag förstår din stolthet. Värmen du visar dem smittar mig med av glädje :-) *lättrörd*

Fru Choklad sa...

Alla: Ja ibland är jag bara tvungen att skriva av mig här när känslorna bubblar över. Jag älskar min familj så oerhört mycket! :)