måndag, maj 03, 2010

Dyker och blåskärm...

Ja så var min gamla Reason inte kompatibel med Windows 7.0 så jag gick och köpte mig en ny version Reason4.0 och jag frågade i affären om den var kompatibel och dom sa JA. Sedan tittade jag på Propellerheads hemsida och där står det att Jajamensan det går så bra så. Windows 7.0 hjärta Reason 4.0!

Jag kan tala om att det gör det inte alls. INTE ALLS. Så här sitter jag med ett nytt program för 3.300 kr som inte INTE funkar i min nya dyra burk som bara dyker och får blåskärm om jag försöker köra Reason.... Jag tror att jag bara behöver viska Reason till den så dyker den ..... Gissa hur trött jag är nu........ och ledsen...... drygt 100 låtar som jag har i en backup som jag inte kan lyssna på, inte jobba med och inte kan jag göra nya heller.

Jag kanske ska gå ut och köra en timme på träningshojen i ren ilska. Den funkar i alla fall.......

7 kommentarer:

Shamrock sa...

Vad kul att du är tillbaka och har en dator - alltid en början. Jag håller tummarna för att det andra ordnar sig

Spader Madame sa...

Ilska är granne med gud... nej så var det inte, men det kanske var bra för motionen? Det ordnar sig... tror jag! PUSS! Men datorer ska bara funka, annars blir man så förbannad!

Anonym sa...

Trist!!! Hoppas att du får tag i din musik snart igen. Kram C

Emma P sa...

Fy vad tråkigt och frustrerande. hoppas att det löser sig...

Miss Upsey Daisy sa...

You got mail!

J sa...

Saknar dig vännen, hoppas tekniken funkar snart!

Måste vi inte ses snart?

Stor kram!

Fru Choklad sa...

Shamrock: Ja allt ordnar sig även om det tar lite tid "suck"

Spader: Ha ha ja nästan. Jo det fixar sig men det är ju tur att maken kan fixa för jag kan inte!

C: Ja nu hjar jag fått det eländet att funka som tur är! :) Kram

Emma P: Datorer ska bara funka att hålla på och meka med dem är inte min grej.... :(

Miss UD: Tack! Ska försöka fixa så jag kan komma, men maj och juni är stressiga månader för mig så vi får se.

Hanton: Saknar dig också. Jo vi måste nog ses snart. Det börjar bli dags :) Kram