lördag, november 20, 2010

Ska leka lite nu...

Medan sonen har varit på Bowlingparty har jag släpat runt maken och Lilla damen på stan (City) och letat efter kostymering till "Den stora företagsfesten" som går av stapeln nästa fredag. Jag har tom varit inne i klädaffärer som man normalt INTE skulle leta kläder i för att få tag på nått passande utan farmgång. Måste erkänna att jag börjar bli liiiite stressad nu, men jag har ett ess i ärmen kvar. Det finns ett ställe här på Söder som jag tror kan ha det jag söker, måste bara få tid över att ta mig dit också för det börjar som sagt dra ihop sig. I värsta fall får jag byta figur, men det vore kul att hålla fast vid den jag tänkt för den är så otippad (på mig).

Efter att ha travat runt i fint regn och kyla har jag nu fått i mig en kopp gott te och börjar åter känna mig som en människa, så nu är det dags för lite lek tror jag.

Vi har skaffat Kinekt till Xboxen och för er som har Xbox kan jag varmt rekommendera detta. Det är hur kul som helst och till er som inte vet vad jag pratar om är det ungefär som Wiii fast utan kontroller. Man bara rör sig så läser en kamera av och för över det in i spelet :)

3 kommentarer:

Shamrock sa...

Jag som nu vet vad du ska vara kan nog hjälpa dig med lite idéer. Säg till på måndag

Spader Madame sa...

Hur fungerar kinekt som julklapp till Junior, nio år?

Fru Choklad sa...

Shamrock: Ok!

Spader: Absolut. Bara ni har X-box 360. Beställ nu på en gång. Kan vara tveksamt om ni har en till julafton annars. Det är tydligen kö.