söndag, november 14, 2010

Vintriga naglar med snöflingor

Har ju glömt att visa den senaste skapelsen från Vackra naglar. Vet inte varför men det var jättesvårt att ta bra bild på naglarna denna gång. Hur som helst är det snöflingor med lite glitter runt och lite vita prickar på en fransk manikyr. Jag kände för nått lite vintrigt och diskret, men nästa gång ska Keit få braka loss ordentligt. Jag ska dit nästa gång, kvällen innan vår firmafest och som festkommitédeltagare ska jag klä ut mig i enlighet med festtemat och tänker då passa på att låta naglarna hänga med :)
Tema för festen är "Sagans värld" så jag ska alltså klä ut mig till en sagofigur. Vilken tror du att jag ska vara ?

12 kommentarer:

Shamrock sa...

Rapunzel

Fru Choklad sa...

Shamrock: Bra gissning, men fel.

Katarina sa...

Vackra naglar!

Någon från Sagans Värld? Det är jättesvårt, det finns ju så många. Kan man få några ledtrådar?

Spader Madame sa...

Supersnygga naglar....

Snödrottningen? HC Andersen.

Anonym sa...

Jag vet jag vet!
Men jag säger ingenting...
Vågar du lägga ut en bild på bloggen sedan?

Kram C

Laila och Johan sa...

Fina naglar!! Gillas!

Fru Choklad sa...

Katarina: Tack! Uj stor risk att jag säger för mycket eller alldeles för lite, men jag tror att jag kan säga så mycket att det är en figur som syns på tv på julafton i Kalles jul.

C: Shyssss ;) Självklart kommer det bilder! Fattas bara annat.

Spader: Bra gissning, men fel det med.


Loppanlej: Tack!

J sa...

Åh så vackra naglar du har!
Grymt nyfiken på vad du ska vara, du kommer att vara ursnygg vad du än är. Kram!

Spader Madame sa...

Snövit!

Fru Choklad sa...

Hanton: Även som Dunderklumpen?!?!Ha ha nää den ska jag inte vara. Många verkar vara inne på drottning/prinsessa, men det är heeelt fel.

Spader: Jag är hedrad, men nej det är också fel.

Spader Madame sa...

Jaha, vad ska du då vara? Lady som får en köttbulle... Vägrar tro på Tjeren Ferdinands mamma...

Fru Choklad sa...

Spader: Ha ha ha Nä jag ska inte vara Ferdinands mamma (eller nått annat djur heller för den delen):)