måndag, november 01, 2010

Kass helg

Alltså tanken var att vi skulle ha en väldigt skön helg. Gå en sväng på stan och fika. Köpa nått kul. Baka bullar. Göra nått Halloweenaktigt att äta osv. Istället har vi i tur och ordning haft magsjukan.

Lilla damen kräktes fredag, sonen lördag och maken söndag och sedan lilla damen igen på söndag kväll. Själv har jag "bara" mått illa och haft ont i magen men istället hållit på hela helgen med det. (Mår fortfarande risigt.)

Så nu är jag sur eftersom vi missade helgen på nått sätt. Gissa om jag är trött på icke fungerande mage? Gissa?

5 kommentarer:

Shamrock sa...

Vilket elände. Nej fram för bättre helger åt folket. Sjukdomar ska man ha på vardagar

Fru Choklad sa...

Shamrock: Japp denna helg hade jag kunnat vara utan. Tur att jag bara ska jobba fyra dagar denna vecka och att nästa helg blir te dagar för min del :) Ska du också vara ledig?

Spader Madame sa...

Gissar att du är trött på eländet! Vad var det för en jävla idiot som uppfann magsjuka? En mupp, I tell You!

Fru Choklad sa...

Spader: Precis! En riktig idiot var det. Mupp är alldeles för milt uttryckt!

Miss Upsey Daisy sa...

Men nej. Har det inte varit nog av magsjukan än. Era stackare.