lördag, februari 26, 2011

Lyhörd vän

Nyligen var C och J i Florida på semester och när vi träffades förra helgen fick jag denna superfina skugga av C som hon köpt till mig på Sephora. Jag har länge pratat om märket och velat testa deras produkter så jag blev verkligen jätteglad och har använt den massor under veckan. Den är lätt att sätta på och blandar sig fint med andra skuggor och sitter snyggt hela dagaen så jag är otroligt nöjd med kvalitén. Färgen är lite svår att få fram på bild, men den är i verkligheten som en blandning av de båda fotona och passar till allt. Den har precis lagom med skimmer i sig för att funka både till vardag som till fest. Ska jag säga nått neggit så tycker jag att asken är lite svår att få upp, men annars är det bara rosor till Illamasquas singelskugga "Shiver": Tack snälla rara C för att du köpte den till mig :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du gillar den!

Kram C

Fru Choklad sa...

C. Japp! Det är LOVE