lördag, februari 26, 2011

Sjung gärna samtidigt!

I torsdags var jag på Buddha SPA för veckans dos av Pranaflow yoga. Jag älskar denna form av yoga och ser fram emot torsdagskvällarna när jag får stänga av världen runt omkring mig och HELT gå upp i yogan. Passen är stundtals riktigt tuffa och i torsdags höll jag på att få ett fnitteranfall när vi låg i den HÄR asanan (vi hade redan legat ett tag)och läraren säger -Och så tar vi ett djupt andetag och så sjunger vi ett lång, klingande Ohm! Är det DET som är yogahumor? (Det var inte någon vacker sång kan jag tala om. Ha ha ha så vi lät. Säkert 10 tonarter samtidigt.)

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Måste ta tag i yogan mer. Svårt bara att hitta tiden för allt. Tyvärr.

Vad tror du om bloggträffen?

Fru Choklad sa...

Miss UD: Yoga är den bästa träningsformen EVER!
Lilla damen fyller år den dagen så det blir ingen bloggträff för mig.