torsdag, juni 01, 2006

Gästdesigners hos H&M

Som några av er redan vet så kommer höstens gästdesigners hos H&M att vara Viktor & Rolf! Jag vet inte hur spännande det kommer att bli. Dom har ju gjort en del snyggt, men det jag ser för min inre syn när jag hör Viktor & Rolf är tyvärr deras rent bedrövliga skapelse från 2005.




Jag frågar bara HUR tänkte dom här? NÄR ska den bäras? Är det en ny form av resesäng? Är det en morgonrock för den som har svårt att gå upp på morgonen? Farförallt: VARFÖR!

Jag har hört tissel tassel om att förhandlingar pågår med PRADA för kommande gästspel hos H&M. Jag håller tummar och tår för att DEN förhandlingen går i lås!

4 kommentarer:

Anna sa...

Haha, ja vad säger man, allt för showen...;-) Själv skulle jag njuta av att gå omkring med sängkläderna jämt. Mysigt! :-)

Fru Choklad sa...

megalore: Mardröm eller Sibiriskt fylleslagsdress! När vodkan går en åt huvudet är det bara att lägga sig ner och Voilà så "är man i säng"!
Anna: Ja ha ha en sömngångardress!

Knaster sa...

Aha! Det där är outfiten för måndagar! Man tar på sig den söndag kväll, och sparar således tid måndag morgon och kan sova lite till. Och om man känner för att sussa lite på jobbet, men blir påkommen, så kan man bara hävda att man försökte förstärka looken lite!

Fru Choklad sa...

Cindy: Absolut ett alternativ!