fredag, juni 30, 2006

Happy day

Inte nog med att det är fredag idag! Idag kommer lilla älsklingen hem från mormor och morfar. Visserligen var vi och hälsade på honom i onsdags kväll, men det hjälper bara en liten stund! Sedan börjar det värka i det ömma modershjärtat igen. Fy vad jag avskyr att vara ifrån min lille skutt!

Det är verkligen sjukt att dom håller fritids stängt i 7 veckor! Hur har dom tänkt att folk ska lösa det? Vi råkar ju ha tur som har mina föräldrar så nära och att dom dessutom är så pass pigga att dom orkar ha en 6½ åring 5 dagar på raken, men jag vet flera som fått dela upp semestern och hur kul är det för familjen och hur bra är det för äktenskapet? Jag tror att familjen behöver få vara tillsammans så att man får den där sammanhållningen och känslan som gör att man håller ihop i vått och torrt och jag minns ju själv hur mysigt jag som barn tyckte det var när vi var tillsammans hela familjen på sommaren och det vill jag självklart också ge min son! Mer öppet på fritids åt alla NU!!!

Update: Pratade just med sonen som sitter ute med mormor och morfar på altanen och äter frukost i solen! (Nä vadå!!! Jag är inte det minsta avis!) Jag frågade vad han ville ha till middag idag och svaret kom blixtsnabbt: Pizza! (han såg väl sin chans det lilla livet) - Såååå klaaaaart mamma ska göra pizza, svarade den ömma modern! :)

Inga kommentarer: