torsdag, juli 06, 2006

Mot slutet av värsta veckan

Jag börjar ana ljuset i tunneln. Halvtid är passerat och för varje minut som gå kommer semestern så sakteliga närmare. Jag börjar mer och mer tänka på allt mysigt och kul som vi ska göra på semestern i stället för att yla över att det är så långt kvar. Någonstans i bakhuvudet hör jag Biskop Thomas frihets sång. Frihet är det bästa ting, som sökas kan all världen kring…… Kanske inte nått som dyker upp i huvudet på andra men har man gått i en skola som hade körsång på schemat flera gånger i veckan så dyker det upp sånt där ibland.

Dagens små men ack så delikata problem är var maken och jag ska äta innan vi går på Depeche Mode konserten imorgon och sedan måste jag köpa ett hallonrött nagellack som kommer att bli jättefint till min solbränna! Tänk om ens problem alltid låg på den nivån!

Inga kommentarer: