måndag, mars 10, 2008

Bebis på gång

Nä inte jag, men just precis NU så ligger min kompis U på BB och väntar på att hennes nya lilla älskling ska komma ut till världen. Jag är så lycklig för hennes skull och kommer att ägna resten av eftermiddagen till att hålla tummarna för att allt ska gå bra för henne och bebisen (och hennes sambo så klart).

Det är nått speciellt med en nyfödd bebis. Nått alldeles underbart som inte går att förklara i ord. Jag kommer fortfarande ihåg hur Lilla damen såg ut och luktade när hon kom till världen för nästan ett år sedan. Det är en sån otrolig WOW upplevelse.

Måste nog erkänna att jag är lite avis på U som inom ett par timmar kommer att uppleva denna magiska stund.

Mina varmaste och mest lyckönskande tankar går till henne nu.

3 kommentarer:

Annie - PD sa...

åååååh :D spännande!! Håller tummarna för att allt går smidigt.

Miss Upsey Daisy sa...

Håller tummarna hårt!

För mig känns det som science fiction men jag kanske ändrar mig?
Jag vill ändra mig iallafall....

Fru Choklad sa...

Annie: Ja jag tänkte på dem hela kvällen igår och det första jag gjorde när jag vaknat var att kolla min mobil. :)

Miss UD: När tiden är rätt så gör du säkert det.