måndag, mars 03, 2008

Ny låt på My Space

Trots att jag är lite småförkyld har jag gjort sång till en låt som legat färdig rätt länge nu. Den handlar om ett spöke som sägs bo i samma hus som min svägerska och hennes familj. I samma hus bor en konstnär som gör tavlor med skräcktema och eftersom hon är övertygad om att det finns ett spöke i huset har hon gått runt och frågat intervjuat grannarna om deras spökupplevelser vilket i sin tur inspirerade mig till låten.

Kolla gärna in Mia Mäkiläs hemsida!

4 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Spännande.

Ska lyssna när jag kommer hem!

Fru Choklad sa...

Miss UD: :D Skriv gärna en kommentar om vad du tycker om låten när du lyssnat.

Miss Upsey Daisy sa...

Bling Bling- vad duktig du är ! Superimponerad blir jag. :-)

Fru Choklad sa...

Miss UD: Tack snälla du! Du ska veta att det värmer långt in i själen att andra uppskattar det jag gör i musikväg. Kanske inte så kommersiellt men väldigt ärligt.