tisdag, maj 19, 2009

Mosig

Igår jobbade jag över en och en halv timme. Idag kom jag hem 19.30 efter att ha jobbat över, sprungit och handlat inför helgen och sedan hämtat sonen som haft disco på fritids. Maken och Lilla damen har varit hemma idag med, men idag har det varit så pass mycket fart på henne att vi är överens om att en dag på dagis bara kommer att göra henne gott. Imorgon kommer jag INTE att jobba över. Imorgon ska jag gå 15.00, sedan hägrar fyra dagars ledighet som vi skall tillbringa hos svärföräldrarna. Det ska bli så skönt.

När jag kom hem såg jag att jag fått en avi från Nailmail så nu har mina NfuOh lack kommit. 6 godingar ska ligga i ett litet paket på posten och vänta på mig :) Nått ska absolut testas under helgen och jag är sjukt nyfiken på hur NfuOh ska vara som märke och om jag blir lika frälst som jag tror. Jag beställde både vamp-paketet och edgy-paketet så det kan ju bli svårt att välja var jag ska börja :) Kärt besvär!

Just nu är jag dock så trött att jag faktiskt inte vet om jag orkar göra någon form av middag ens. Det får nog bli en kopp te och en frukt och ett avsnitt Angel innan jag somnar med Lilla damen i famnen.

6 kommentarer:

Spader Madame sa...

Mosigt här också, men det måste packas -igen! Packas ned, packas upp, tvättas och packas igen... Hoppas att er helg blir toppen!!

Miss Upsey Daisy sa...

Målning hela helgen av nya lägenheten. Hoppas att det blir bra. Det måste det bli.. Ha en skön helg hos svärföräldrarna.

J sa...

Hoppas att ni har en härlig helg! Ser fram mot att se de nya lacken, de ser så himla häftiga ut i flaskorna. Vi har visst en date nästa vecka tror jag minsann! Wiiiiiii!

Fru Choklad sa...

Spader: Med mina svärföräldrar! ALLTID.Kram

MissUD: Jag tror att det blir supersnyggt. Hos svärföräldrarna har jag det alltid bra :) Kram

Hanton: Lacken är jättefina. Vet knappt var jag ska börja ju :)
Ja det ser ut som det är en lite date på gång.... WIIIIIII (Hopps att det funkar med maken bara. Har inte kollat det än. Tack för påminnelsen!)

Anonym sa...

ÅÅÅå, sova bredvid Lilla Damen och en massa nya nagellack. Lycka.

kram

Fru Choklad sa...

Maria: att sova med lilla damen slår ALLT!