torsdag, maj 07, 2009

Underbara små ting under lunchtid

Oj oj jag är så trött så jag nästan svimmar. Har sovit urdåligt de senaste nätterna så nu börjar jag känna mig rätt sliten, men jag måste bara berätta om lunchen i onsdags när jag bla träffade Hanton. Rätt som det var så langade hon upp en liten guldpåse på bordet med orden "Det här är till dig" Jag blev helt paff. " Vi gillar ju samma saker" sa hon med ett leende.

I påsen låg det 6 pigmentskuggor från MAC. Hur gulligt på en skala var inte det? Tack snälla rara Hanton för de fina skuggorna. (Gissa vad jag har idag, hi hi) Det var verkligen urgulligt av dig och gjorde mig glad ända in i själen. Kram till världens bästa Hanton!!!!

7 kommentarer:

J sa...

Jamen vi gör ju det:-). Tack för en supertrevlig lunch vännen, det var lika trevligt som alltid. Och R och jag pratade hela vägen hem om din ursnygga kappa. Så fin! Stor kram raring!

Spader Madame sa...

Önskar världens raraste Fru Choklad en trevlig helg! KRAM!

Annie - PD sa...

Väldigt rart :D Överraskningar är bland det bättre!

Fru Choklad sa...

Hanton: Å tack. Det är ytterligare ett fynd från Indiska.
Jag vet ju att du är upptagen nu och så, men så snart gästerna åkt hem måste vi hitta ett tillfälle så du får testa cupcakes!!! Jag måste ju prova ut det där med citronmarängcupcake ju :D

Spader: Tack sötaste Spader. Hoppas din helg varit bra, men det är klart. Med Esset blir hlgen gärna bra va ?! ;D

Annie: Ja hon är kalasgo den kära Hanton. Jag är så glad att jag lärt känna henne. Överraskningar ger onekligen vardagen guldkant :)

Anonym sa...

ÅÅÅÅ, vardagsmagi. I love it!

marinamake sa...

Å vad underbart med såna vänner! Man kan bli så himla glad av såna där överaskningar, när man minst anar liksom!

J sa...

Gulle dig, jag kommer mer än gärna! Kram!