söndag, september 11, 2011

Mer Makeup Store

Showen var helt fantastisk och allt som allt var det runt 100 modeller som gjorde visningen. Varje set hade olika teman som tex älvor, disco (då Kayo kom med modellerna in och körde en riktig diskorökare), sobert 40-tal och cabaré à la Berlin.
Publiken var den mest välsminkade och mest högklacks klädda jag sett på länge. Han har verkligen en vacker publik Mika :) Efter en timmes show och ett antal timmars stående var det skönt att gå med C till Imperiet och äta lite mat och ta ett glas vin.
Nu längtar jag efter nästa klubbkväll då det garanterat kommer att pratas om showen, makeupen "showgirl" och jag ska också passa på att titta närmare på Maria Montezamis läppstift som hon själv var med och lanserade under showkvällen. Hon är för härlig Maria och bjuder hela tiden på sig själv på ett härligt sätt. Jag gillar verkligen den donnan :)












4 kommentarer:

Shamrock sa...

Jag är oxå sugen på hennes läppstift

Spader Madame sa...

Alltså. Varför älskar jag inte smink. Det verkar så roligt!

Fru Choklad sa...

Shamrock: Vi får kolla in det nästa klubbkväll.

Spader: Ja varför gör du inte det?! Det ÄR roligt :)

Miss Upsey Daisy sa...

Verkar ha varit något i hästväg!