tisdag, januari 24, 2006

Jag hade ett ärende till Åhléns som jag tänkte klara av på lunchen idag och passade då även på att ta mig en lite sväng in på deras sminkavdelning. Resultatet blev en hel del shopping, men alldeles nödvändig sådan eftersom en del av mina hudvårdsprodukter är på upphällningen så det var mer en fråga om tid innan jag blivit tvungen i vilket fall som helst!

Jag fick ihop en hel påse med pryttlar! Det blev ögonkräm Vitaroma, den underbara ansiktsoljan Aromessence Angélique och Émulsion Délicate Apaisante Harmonie. Allt från Decleor som jag använt sedan förra våren. Dessutom fick jag små söta prover: Pureté Exfoliante, Masque à lárgile et aux herbes och deras nagelolja Aromessence Ongles. Det ska bli kul att prova skrubben och masken, men jag spar dem till en kväll när jag har tid att stänga in mig i badrummet för lite SPA-aktivitet.


När jag ändå höll på med våldsshopping så slog jag till med i.ds Foundation och tillhörande borste, ni vet swirl, tap & buff! Det ska bli extra roligt att sminka sig imorgon bitti nu när en ny produkt ska testas! Utlåtande utlovas. Borsten har jag redan känt på och den är väldigt mjuk och härlig. Duttade sonen lite i ansiktet med den och även han tyckte att den var mjuk och len!


Inga kommentarer: