onsdag, januari 18, 2006

Trött på att städa och ny väska

Nu vill man börja titta så smått på vårkläder och planera sin look för våren och vad händer kölden smäller i värre än någonsin tidigare i vinter! Jag vill ha VÄRME och sol och blå himmel!

Dessutom är jag och maken rätt trötta på att städa så idag tar vi en paus från städhybrisen och ägnar oss åt annat. Badrum, Kök och Hall är klara och vi har så smått börjat med vårt sovrum så det värsta är gjort, (om man bortser från garderoben då....... jisses där har jag att göra!) men idag har som sagt luften gått ur oss!

Jag har köpt en del kul på rean nu efter jul, men nu är jag klart sugen på att köpa lite klänningar och annat vår och somrigt. Det flaggas just nu mycket för det här med väst men jag vet inte riktigt vad jag tycker om den trenden. Har dock före jul införskaffat en röd från HM (siden med "tapet mönster") som är riktigt snygg över vit skjorta. Varning dock för att man kan bli lätt sinnessjuk när man ska knäppa och knäppa upp! Knapphålen är lite för små så man får verkligen jobba med varje knapp! (Finns att beskåda i dagens Aftonblad i en bildspecial) http://www.aftonbladet.se/vss/mode/story/0,2789,761973,00.html


Blev i helgen förtjust i en väska som jag naturligtvis var tvungen att köpa. Affären heter Chat on the moon och ligger i Söderhallarna. Har du vägarna förbi så är ett besök hos dom inte helt fel.

























Nu är det snart dax att titta på Top Model 5.

Inga kommentarer: