tisdag, april 11, 2006

PÅSKLOV!

JAG HAR PÅSKLOV!!!! För mig har det varit fredag idag, för nu tänker jag inte jobba mer den här veckan! Snälla chefen har beviljat semester imorgon och på torsdag har vi ledigt i vilket fall som helst och sedan är det påsk! Chefen var extrasnäll idag för vi fick både påskgodis i söt liten påse och två biobiljetter var på vår avdelning för goda arbetsinsatser under årets första kvartal! Imorgon ska jag göra nått kul med sonen, vad har vi inte riktigt bestämt, men nått mysigt ska det bli i alla fall och så måste vi köpa påskägg och ungefär 1 ton godis. Torsdagen jobbar maken bara halvdag så eftermiddagen går vi säkert runt på Söder och gör av med lite pengar på nått fik eller så. Fredagen tillbringas hos mina goa föräldrar och bling-syster ska visst komma också. (Oh vad jag längtar efter mammas inlagda sill. Den är såååå god.) På lördag åker vi till snälla svärföräldrarna och där ska vi även träffa makens syskon med familj och alla barn ska få ett påskägg med godis, MEN lite ska dom få jobba för gotterna. Jag håller som bäst på att hitta på en skattjakt. Alla detaljer är inte klara, men tanken är att det ska bli som ett litet minilajv. Måtte jag nu bara hitta påskägg i guld!

Inga kommentarer: