lördag, juli 07, 2007

Dior har gjort det igen!

Jag har just kollat in Diors kollektion för hösten 2007 (Couture) på Style.com och även om det aldrig kommer att uppenbara sig ett tillfälle där det skulle vara passande att ha någon av dessa klänningar så skulle jag ändå kunna tänka mig att äga i princip allihop ! Färgskalan går från de skiraste pasteller till mustiga skarpa i regnbågens alla nyanser. Galliano är ett modegeni!

Här är två smakprov från en otrolig show.

Bilder av Alessandro Lucioni

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow! Vilka klänningar.... som hämtade ur en saga. Helt fantastiska.

Fru Choklad sa...

Maria: Ja det är helt galet! Jag får habegär så att jag får feber!
Kolla in hela kollektionen på Style.com Sista bilden på Galliano själv är dock inte så läcker.... mer skrämmande..... ehhh.....