torsdag, augusti 27, 2009

I Fru Choklads smak

Alla har vi våra passioner och jag måste erkänna att när jag hittade denna tidning så blev jag alldeles till mig i trasorna. Idag var jag inne på Centralstationens pressbyrå och köpte septembernumret. Ikväll ska det läsas..... mums
Tänk att det finns en tidning för nästan vad för intresse som helst. Det är lite smått fantastiskt. Min kollega som var med när jag köpte Cake berättade att hennes man har en bekant som är galen i allt som har med hissar att göra nyligen visade en tidning som BARA skriver om just hissar. Tydligen är världen full av människor som älskar hissar, ha ha! Underbart.

7 kommentarer:

Spader Madame sa...

På det mål som talas i Lilla byn betyder hissigt ivrigt. Så du verkar litet hissig över din tidning! Kram!

Fru Choklad sa...

Spader: Ha ha ja precis. Hissig som en tomte på julafton. Du är fyndig du ;)

Enannan sa...

Härlig tidning! Den har jag missat. Den med hissar låter i och för sig också intressant :D

Fru Choklad sa...

Enannan: Ja det är nästan lite porr.... Är du på Centralen måste du nästan ta en liten titt i tidningen. Det är helt otroligt vad man kan göra med lite sockerpasta och färg. Jag blir lika imponerad varje gång jag bläddrar i tidningen.
Hissblaskan är ett måste haha.

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Shit! Jag gillar inte tårtor men den var läcker!

dddd sa...

Jag visste inte att det fanns en sådan underbar tidning. Cake, alltså. Inte hissar. ;)

Fru Choklad sa...

Miss E: Tittar man i den här tidningen tror jag att även de mest inbitna tårthatarna smälter en smula :)

Miss KYD: Jag hittade tidningen av en slump i våras och sedan dess har jag knatat in på Centralen en gång i månaden för att köpa senaste numret :) Snart måste jag få tid att sätta mig ner och beställa lite verktyg och råvaror så att jag kan börja knåpa jag med. Man blir galet inspirerad.