söndag, augusti 23, 2009

Trött söndag

Idag är jag bara seg och trött, men det är väl inte konstigt. Ont i tanden har jag i alla fall inte och det är huvudsaken.

Maken och jag har återupptagit vårt lilla gemensamma musikprojekt under eftermiddagen. Tanken är att vi ska göra ett antal covers på låtar av band som betytt mycket för oss. Det kommer att bli låtar av Yazoo, Depeche Mode, Ultravox och Soft cell bland annat. Vi får se hur många det blir. Så fort vi fått ordning på två, tre låtar så ska vi skapa en sida på My space och kanske talar jag om vad vi kallar oss där så ni kan gå in och lyssna. :)

3 kommentarer:

marinamake sa...

Men kära nån va med strul du haft det!! Jag liiiider med dig! Skönt att du verkar bättre i tanden iallafall, fy fasen vilken historia! Det är det jag alltid säger, i det här landet måste man vara frisk för att klara av att vara sjuk!

Å vad roligt med en bloggträff, det skulle verkligen vara roligt. Var det ute nån stans på pretty eller nåt att ni skulle ses... hur som så missade jag det helt!

Jag har en privat fråga till dig om du ursäktar... vet du möjligen om någon bra jurist inom familjerätt som du kan rekommendera? Vet inte om du läst att jag ligger i skilsmässa och saker och ting är en anings rörigt, och jag känner att jag nog skulle behöva lite goda råd. Du får gärna maila mig privat isåfall. marinastahre@telia.com
Kramen!

Fru Choklad sa...

Marina: Ja det här önskar jag ingen kan jag säga, fy vilken pers det har varit.

Nej det här var ingen pretty-träff. Faktum är att jag är nog den av tjejerna som skriver mest om smink så på den punkten var jag rätt ensam. Finns ju dock inga hinder för att vi fixar en egen bloggdate med ett annat gäng! Hmmm det kanske vi skulle göra! Du verkar ju onekligen behöva piggas upp lite.

Dessvärre har jag helt missat att du ligger i skilsmässa. De senaste veckorna har jag haft så fullt upp att jag knappt hunnit sitta vid datorn och de gånger jag suttit har jag bara läst "dagens inlägg" och tänkt att jag uppdaterar mig senare.
Fyyyy så tråkigt Marina. Usch jag förstår att allt är superrörigt just nu. Självklart hjälper jag dig gärna med lite råd om jag kan. Men som du själv säger är det inget som ska dras i bloggarna så du får ett mejl av mig under morgondagen så kan vi diskutera vidare lite mer privat. Jättekram vännen!

marinamake sa...

Tack snälla, va go du är!