fredag, december 23, 2005

Nu är det dax att jula!

Medan maken packar det sista inför avfärd till julfirande orterna (två ställen ska klaras av under helgen) så skriver jag de sista raderna för ett par dagar.

Jag har verkligen tur som inte bara fått världens bästa make och son utan på köpet även en underbar släkt. Till skillnad från så många andra som fasar över julens påtvingade sammvaro med div. släkt ser jag fram emot att först vara hos mina föräldrar och sedan åka till min mans föräldrar och där stråla samman med hans syskon med familjer. Goare människor finns inte och det känns så härligt att redan på förhand veta att det kommer att bli en helt underbar jul.

En av höjdpunkterna för min del kommer att vara att få se sonen öppna paketet med robbotraptorn! Oj oj oj vad jag ser fram emot det.

Julens färg på läpparna kommer att vara genomgående Lipfinity 110! En härligt röd färg som jag förälskade mig i redan i september och använt rätt flitigt sedan dess.

Är lite nyfiken på vad maken hittat på i julklapp till mig...... Ska bli riktigt roligt att se vad han hittat på. (Lovar att berätta sedan.) EN sak vet jag i alla fall och det är en superfin klänning från GOSHA! Min son blev mycket förvånad när jag berättade för honom att han skulle ge mig den i julklapp :-) Det hade han liksom ingen aaaannning om! Det gäller ju att se till att man får nått som man vill ha och då är det helt perfekt att använda sonen till det! Hittade ingen bild på nätet så jag kan visa, men jag har tänkt att använda den på nyår när vi ska på fest och då kanske den fastnar på bild!

Nu är det dax att fara mot julen!

Ha nu en lyxig, skön och under bar jul!

Inga kommentarer: