lördag, november 25, 2006

29 dagar kvar till julafton

Denna lista är gjord för att underlätta för familj och släkt som jag ska fira jul med och betyder alltså inte att jag fått hybris och förväntar mig julklappar från vilt främmande människor.

1. Makeup Stores Jubileumsask (Reserverat för sonen)
2. Pastakastrull (Reserverat för mamma)
3. Diors 5-skugga nr 970 (Reserverat för maken)
4. Kanebos ask med badsalt (Reserverat för maken)
5. Body Butter “Pink Grapefruit” The Body Shop
6. Snö och aska av Diana Gabaldon (Reserverat för mamma)
7. Kakboken ”Kära små kakor” från svenska smör. (Beställs via deras hemsida
www.svensktsmor.se)
8. Clarins ”Beauty Flash Balm” (Åhléns och NK bla)
9. Laura Mercier: Creme Brulee Souffle Body Crème (COW Parfymeri på NK)
10. Presentkort på Amazon Fotvård (Timmermansgatan 37) (Vore sååå NICE innan förlossningen)
11. En bok om Marie Antoinette (Har inget förslag på lager)

12. Box med alla "Sagan om ringen" filmerna på DVD Extended version

Listan uppdateras om jag kommer på mer. Och det lär jag göra! Ha ha!

Inga kommentarer: