fredag, november 10, 2006

Nobbade killar

Igår nobbade jag två killar på lunchen. En hette Viktor och den andre hette Rolf.

Eftersom jag är gravid och magen stadigt växer så insåg jag för flera veckor sedan att jag inte kommer att kunna ha något plagg från Viktor & Rolf kollektionen under vintern. (Ok man kan ju spara, men nästa höst lär det ju vara mer spännande att köpa nått ur den nya gästdesignerns kollektion än att springa runt med förra årets kap.)

Lik förbaskat stod jag på H&M på Drottninggatan och klämde på några överblivna plagg. Kvar fanns tröjan med rosett och litet hjärta mitt fram under hakan i både vitt och rött. Den hade jag ju iofs kunnat ha i alla fall ett par veckor till, men den är liksom inte jag och efter att ha tänkt mig hur jag skulle se ut i tröjan och fått liknelsen av att se ut som en uppklädd hund i skallen så la jag snabbt ifrån mig den. Några klänningar och jackor hände också där men det var inget för mitt midjemått.
Båda skorna fanns också kvar i min storlek och dom svarta är ju jättesnygga, men jag har ett par liknande hemma och hur kul eller troligt är det att jag kommer att steppa runt på decimeterhöga klackar runt jul och nyår!!!!!!????? Not a chance baby!

Så det bidde inget, men nästa år ska jag banne mig stå först i kön och shoppa järnet. Så det så!

2 kommentarer:

RedAngel sa...

hahaha...ja, shopping känns liksom inte lika kul längre.

Plötsligt är man fyllig på fel ställen liksom...saker man provar ser väldans...lustiga ut.

Inte direkt foxy mama looken som man tänkt sig! Och...det berömda kliandet *S*

Fru Choklad sa...

Ha ha ! Nää omlott och empir har blivit min melodi! :-)