tisdag, april 17, 2007

Dagens outfit

Idag är det ju inte lika varmt som igår, men vi ska nog ta en rejäl promenad i alla fall. Jag har 4-5 kilo kvar som inte fanns på min kropp innan jag blev gravid och jag har ingen lust att behålla dom nu när jag inte är gravid längre, så långa promenader med Lilla damen och vettig kost är vad som får bli min melodi framöver. Nej jag ska inte banta bara tänka mig för i lagom dos så kommer det att lösa sig. (På helgen får man synda lite.) Ingen Hollywood-hysteri här inte. Maken är tack och lov inte som Tom Cruise som tydligen hetsar stackars Katie att gå ner i vikt (läs svälta sig) efter graviditeten.

Den här härliga klänningen hittade jag på Indiska igår. Vad som inte syns på bilden är att den har puffärmar som går ner till armbågen ungefär, men jag hann inte ta fler bilder för Lilla damen fick ett utbrott av akut hunger och då lyder mamma blixtsnabbt!!!
För övrig måste jag säga att Indiska har väldigt mycket fint just nu! Skulle kunna köpa hur mycket som helst av deras kollektion just nu!



Klänning: Indiska
Tights: Lindex

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Hahahahahahahaha. Hello Sister :) Puss.

Fru Choklad sa...

Tur att vi inte är på samma fest i alla fall! *fniss*

Mary Lady Luck sa...

Åh den har jag också prövat, men färgen funkade inte riktigt på mig. Men skön som tusan var den :)

Fru Choklad sa...

Den är superskön! Indiska har som sagt mycket fint just nu. Har redan hunnit spana in en ny klänning!