torsdag, november 22, 2007

Shoppat på ICA

En grön paprika, lax, fänkål, mjölk, Harry Potter och dödsrelikerna, bröd, kyckling........ Helt klart första gången jag köpt en bok på ICA. Inte ens en pocket har det blivit tidigare (vad jag kan minnas) och det kändes lite konstigt att se en bok mellan laxen och brödet där på rullbandet, men nu ska här läsas.

Med tanke på att jag har hållit på med "Gåtornas Palats" (Dan Brown) sedan i somras och bara kommit till hälften så är inte en recension att vänta i brådrasket, men något säger mig att det kommer att gå betydligt fortare med Harry......

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra för Ica! Och Harry såklart ;-)

Missy sa...

Heja Harry!

Miss Upsey Daisy sa...

Jag har inte läst Harry eller sett Harry....

Hoppsan!

Fru Choklad sa...

Maria: Ica rockar! Ha ha Och Harry så klart. Är redan på sidan 78!! :0 Här går det undan. hi hi

Missy: Absolut! Fast hittills har det varit elände elände för stackars Harry. Snart måste han få det lite bra. Annars kommer jag att börja gråta. (JKR ser verkligen till att ingen ska kunna göra en uppföljare om man säger så.) (Har bara hunnit till sidan 78 så det där uttalandet betyder INTE att Harry dör. Har ingen aning om hur slutet ser ut ännu.)

MissUD: Nä det är ju inte allas grej det där med häxor och trollkarlar, men OM det är din grej så kan jag VARMT rek att du både läser och tittar på Harry.

Anonym sa...

Men... Gåtornas Palats är ju en jättebra bok! Den läste jag ut på två dagar..!