onsdag, januari 30, 2008

Regnet står som spön i backen

Och det gör tydligen förkylningarna också. I natt har maken övat på att hosta lungorna ur sig. Min hals har börjat göra ont igen och snoreriet har tagit ny fart och sonen ska vi inte tala om just när jag trodde att det skulle vända så drämmer han i med feber och öronvärk. Som grädde på moset är han rödprickig över hela kroppen. Som tur är så fanns det en tid på Närakuten redan 18.45 så då kan han få medicin om det är så att han har fått öroninflammation, vilket jag tyvärr misstänker att han har. Som gammalt öronbarn så vet jag hur jävulskt ont det kan göra så börjar barnen pipa över ont i örat så blir det doktorn direkt.

För att pigga upp mig lite kollade jag runt på lite Bling Bling och blev pangkär i Thomas Sabos lilla robot. Visst är den söt!
Biden är lånad från Thomas Sabo

3 kommentarer:

david santos sa...

Guten Morgem, Beling.




Excellent post! Nice picture.
Thank you.
have a good day

Anonym sa...

Neeeeeeeej. Familjen Bling Bling får inte vara sjuka. Ingen av er!

En massssa krya-på-er hälsningar från Tinnitussan som dessutom ordinerar världens bästa huskur: Robotshalsband. Helt receptfritt och har en uppiggande verkan!

Fru Choklad sa...

David: Thank you! :)

Maria: Tack snälla du. Du anar inte hur trött jag är på det här nu..........