tisdag, juli 14, 2009

Den som väntar på nått gott....

... väntar ALLTID för länge!

Idag när jag kommer hem så tror jag att det ligger ett litet paket från Nailmail (eller i alla fall en avi) och väntar på mig. Ett mörkt blått (star of Bombay) och ett mörkt lila (midnight star) från Orlys Gems collection.

För er som gillar lack kan jag för övrigt VARMT rekommendera Karins underbara Nailmail
där man prenumerera på lack, så att man varje månad får hem två/tre lack från märken som ofta inte finns i Sverige och färger som får en att bli salig. (Jag längtar redan efter Black Russian från Rescue Beauty Lounge. ) Och i höst kommer jag att göra en stor beställning när det är dags för Zoya. Så mycket Yummy att se fram emot!

2 kommentarer:

Emma P sa...

Ja Nailmail är grymt bra, helt klart... Orly hoppade jag över, har det lila redan, men RBL ska jag ha... Vilka lack valde du mer?

Fru Choklad sa...

Emma P: Jag valde de tre vampylacken.
På lunchen hoppade jag in på Åhléns City och köpte Star Nail art Glitter striper i guld och silver så att jag lättare kan göra ränder och prickar på naglarna. Funderar på att göra nått kul med tipparna på naglarna i kväll när jag ska lacka dem i det blå från Orly.
Kollade lite klipp på Youtube häromkvällen och fick inspiration till tusen! Så mycket duktiga nagelfantaster det finns där ute!