fredag, juli 03, 2009

Det svider i min själ. Detta är FEL

Ikväll kl 22.00 kliver gudarna upp på scen i Arvika och jag är inte där....... Då när man fick reda på att dom skulle uppträda där så var beslutet att INTE gå på festival och sova i svettigt äckligt tält och INTE trängas med en massa fulla festivalbesökare så rätt. Ikväll känns det inte lika rätt kan jag säga. Det finns ingen grupp som är så sjukt bra som DM. Ikväll tuggar jag aska och gråter (i alla fall i hjärtat). Ikväll vill jag vara i Arvika. Det bara är så.

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

I kväll borde du kanske ha varit i Arvika, men de som har dig hemma hos sig är glada för att ha dig där! PUSS!!

Miss Upsey Daisy sa...

Förstår att det känns. Du om någon borde vara där ju..

marinamake sa...

Aahh jag vet känslan... när man i efterhand känner att man tog fel beslut... skit också, vad man ångrar sig! Meen, det kanske var för nåt bättre man vet aldrig vad som väntar bakom nästa krök ;-)!

Fru Choklad sa...

Spader: Well jag borde inte varit där ens för kvällen utan bara för just DMs konsert. Det hade räckt utmärkt. Puss tbx *fniss*

MissUD: Ja jag borde varit det, men festival!!!! Huva, nä det går bort. Kram

Marina: Nej det är inte så att jag ångrar mitt beslut egentligen, men just den kvällen sved det ordentligt i min DM själ, men de verkar ju inte ha några planer på att lägga av så det kommer säkert nya tillfällen. I GLOBEN!
Kram