tisdag, juli 14, 2009

Star of Bombay

Idag kom mitt efterlängtade paket som jag skrev om tidigare idag och jag har redan hunnit måla tassarna med ljuvliga "Star och Bombay" från Orly. Färgen är så djup att den nästan ser svart ut men i solljuset ser man att det faktiskt är en mörkt blå färg och inte svart. Jag har bara använt ett lager och som ni ser räcker det utmärkt. Tipparna har jag målat med China Glaze "Fairy dust" och i skarven har jag lagt Star Nail Art från United Beauty i färgen Silverglitter.
Star of Bombay är grymt vacker i solskenet!

6 kommentarer:

Spader Madame sa...

Så många snygga naglar... gillade nog de gröna bäst!

Miss Upsey Daisy sa...

Du är verkligen duktig. Märks att du är intresserad.

Annie - PD sa...

Supersnyggt!!! Kan tänka mig att det glittrar i solen :D

Fru Choklad sa...

Spader: Tack Ja den där gröna är underbar.

MissUD: Ja jag har fått en nytt intresse för lack sedan jag gick med i Nailmail. Fler lär det bli.

Annie: Tack! Ja det blå träder fram så vackert i solen.

marinamake sa...

Den där beställde jag också! Har inte hunnit testa den ännu, men den ser ju verkligen snygg ut, gillar glittret! Vad duktig du är!

Fru Choklad sa...

Marina: Tack. Jag har fått ett nytt intresse för naglar nu när jag är med i Nailmail. Kollar en del på youtube för att få tips på hur man kan göra snygga naglar själv.