torsdag, februari 04, 2010

Depeche Mode-"World in my eyes" Globe Arena 100131 HD

Så här hade jag det i Söndags. Om ni söker på Globe Arena och Depeche Mode på youtube.com hittar ni stora delar av konserten upplagd där av någon underbar människa som filmat det mesta av både Depeche Mode och Nitzer ebb i galet bra kvalité. Titta gärna på klippet där Martin Gore sjunger "Home". Han har en ängels röst och jag kunde faktiskt inte låta bli att gråta lite. Så underbart vackert. Konserten var verkligen superbra och trots att det kostar på att stå i flera timmar så var det värt att stå så nära som vi gjorde. Jag kan meddela att Dave Gahans skägg börjar få lite grå strån. SÅ nära var vi :)

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Totally awesome! Översättes: ... näe överflödigt!

Fru Choklad sa...

Spader: Oh ja oh ja! Jag svävar fortfarande på moln.

Miss Upsey Daisy sa...

Så nära. Vilken enorm närvaro.

Fru Choklad sa...

Miss UD: Ja det var magiskt! Jag hoppas att dom orkar med ett par år till :)