söndag, februari 14, 2010

FOTD - Rosa Valentin

Idag har jag låtit romantiken flöda i makeupen (också) :) På ögonen har jag Geleyeliner "Black" från MUS. Den rosa skuggan "Wow" över större delen av det undre ögonlocket tonat upp mot ögonbrynen och längst ut i kanten lite "Raspberry", båda från MUC. Som highlighter har jag lagt "Satin" från MUS och mascara Voluminous "Black" från L'Oréal. Till ansiktet har jag haft Superbalanced makeup "27 alabaster" från Clinique och Wonder powder "sahara" från MUS. På läpparna har jag pennan "Berry" från MUS och läppstiftet "Something old" från MUS.

3 kommentarer:

Emma P sa...

Riktigt fint! Kul att fu gör ngt rosa till alla hjärtans dag. jag hade tänkt testa mina hjärtfransar men sen slappade jag ihop och bestämde mig för att köra osminkad. Kommer ihåg din sminkning från förra årets alla hjärtans dag för övrigt, den var cool...

Sminkan sa...

Rosa måste ju vara "rätt" färg en sådan här dag!

Fru Choklad sa...

Emma P: Tack! Lite mindre avancerad än förra året men jag tycker det blev rätt bra ändå. Vad kul att du kommer ihåg min hjärtsminkning från förra året! Vad glad jag blir! Hoppas vi får se dina hjärtfransar vid ett annat tillfälle. Jag är mycket spänd på att se dem.

Sminkan: Ja jag tyckte det :)