fredag, februari 12, 2010

NOTD - Mint Candy Apple

Ikväll har jag målat naglarna med superfina "Mint Candy Apple" från Essie. Jag kanske har visat den förut men jag tycker att den är så fin så den tål att visas igen.
Det har varit grymt dåligt med uppdateringar från mig, men just nu så håller jobbet på att suga musten ur mig. Jobbade över sent i tisdags och i onsdags blev det ett par timmar extra också och det tar på mig. Dessutom sover jag för lite eftersom jag envisas med att vakna mitt i natten utan att kunna somna om, så jag mår inte vidare just nu.
En bra sak har i alla fall hänt denna vecka. Jag har fått ett telefonsamtal som jag verkligen ville ha. :)

5 kommentarer:

J sa...

Får vårkänslor av dina naglar:-). Jobbigt med jobbet, det är så tråkigt när det sliter ut en. Bra samtal är bra, det gillar vi!! Håller alla tummar för att allt blir bättre snart! Puss på dig!

Fru Choklad sa...

Ja visst är det en vårig färg! Ja just nu är det inte kul med jobbet alls och vissa saker blir bara värre. Jag berättar när vi äter lunch. Jag hoppas också att allt snart blir bra. Puss & Kram hjärtat

Emma P sa...

Det ser riktigt trevligt ut måste jag säga. Jag vill nog med ha ett mintlack, fast satsar nog på Isadoras tror jag...

Annie - PD sa...

Vilken underbar färg!! :)
Hoppas verkligen att jobbet lugnar ner sig snart... Kramar från mig

Fru Choklad sa...

EmmaP: Ja jag föll som en fura för det här. Faktiskt mitt första Essielack. Isadoras är också fint och lite lättare att få tag i.

Annie: Tack! Nej jobbet kommer inte att bli lugnare. Vi räknar med att hela året kommer att vara väldigt tufft. Kram