tisdag, februari 23, 2010

Nätlös

Efter att ha haft en underbar helg nere hos svärföräldrarna som visserligen var både snöig och kall så kommer man hem och får en frys och hostchock! Natten mellan söndag och måndag trodde jag att jag skulle hosta lungorna ur mig! När vi sedan vaknade var det -23 grader.... MINUS 23!!!!! Vad är det frågan om ? Jag är väääldigt trött på kyla nu, vääääldigt trött... Som om inte det räcker så gick vår router sönder igår och den nya som maken sprang iväg och köpte vill inte riktigt samarbeta, så nu har jag inget internet hemma heller. Så blir det tystare än vanligt här inne så vet ni varför.

4 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Datorer är både guds gåva och satans verk..

Spader Madame sa...

Datorer och bilar... ska fungerar annars jävlar!

J sa...

Saknar dig raring, tur att vi har jobbmailen;-). Stor kram

Fru Choklad sa...

Miss UD: Helt sant. Måste ju erkänna att jag saknat nätet väldigt mycket de dagar det inte fungerat.

Spader: Japp. Delar helt din åsikt. Två saker i livet som bara SKA FUNKA.

Hanton: Ja det är verkligen tur. Nu blir det min tur att sakna dig när du åker till NY. Hoppas att du får det härligt. Jättekram