lördag, juni 19, 2010

Grattis Viktoria och Daniel!

Vad fint det var! Jag kunde inte låta bli att få tårar i ögonen och inte vår nyblivna prins heller för den delen, vilket bara får mig att tycka om honom ännu mer. Vi har har titta på tv sedan 15.00 och kommer att fortsätta följa festen nu när det snart ska bli middag. Undrar vad som kommer att serveras? Vi ska äta parmalindad kyckling och ratatouille, men jag gissar att det vankas helt andra godsaker på slottet :) Hoppas att dom får en underbar fest. Det är dom verkligen värda.

Ett varmt grattis på bröllopsdagen önskar jag er.


Bild lånad från Expressen

3 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Jag kikar nu. Victoria är strålande vacker.

Fru Choklad sa...

Miss UD. Ja hon var verkligen vacker och Daniel var mycket charmigare än vad jag uppfattat honom som tidigare. Han blir nog en bra prins :)

Spader Madame sa...

Underbart, de verkade kärast i världen liksom!