söndag, juni 06, 2010

Seanste tidens naglar

Ja eftersom det är lite mycket nu så blir det tre lack på raken nu. Jag fick ju min sändning från Nailmail för ett tag sedan och här kommer de lack jag hunnit prova hittills.

Nubars "Petunia sparkle" är ett riktigt discolack. Färgen är fantastisk och den glittrar som bara den. Det jag inte gillar med den är att den är så jobbig att ta bort. Man får verkligen slita för att få bort all färg och sedan har man glitter överallt känns det som. Fast lite då och då kommer jag att stå ut med det för det ÄR verkligen en underbar färg :)

Grått kom ju under hösten och jag har varit så där lagon intresserad, men med Nubars Fortresscollection så slog jag till på "SilverSword" och det ångrar jag inte. En underbart blygrå färg som jag kommer att använda ofta fast den egentligen borde få stå till hösten då den inte känns så somrig, men det struntar jag i .
Det ultimata lacket för jeanstjejen. Inte för att jag är så jeansig av mig men det är precis vad jag tänker på med detta jeansblå lack bestrött med kopparglitter. Ingen favorit på mig men rätt kul. "Falling Star" från Barielle.

6 kommentarer:

J sa...

Så snygga! Älskar det översta!

Fru Choklad sa...

Hanton: Ja den översta är et Wiiii-lack ha ha. Men som sagt. En pain att ta bort :(

Shamrock sa...

Silver Sword har jag missat. Det var ju kanonsnyggt

Miss Upsey Daisy sa...

Du är grym på att måla. Jag ska fixa mina ikväll.

Fru Choklad sa...

Shamrock: Ja den är jättefin. Du får kolla in hela kollektionen. Mycket fint finns det ! :)

Miss UD: Tack! Nått man får se i bloggen?

Livsnjutaren sa...

Googlat men inte hittat,var skickar du efter dom någonstans?