onsdag, januari 14, 2009

Dagens öga

Eftersom jag hoppat på Sminkans temavecka så är maken idag lila. Tur att det inte syns så tydligt på kortet hur röd jag egentligen är i ögat. Jag har åkt på en ögoninflammation igen så nu ska jag kasta mascaran och min eyegel för jag misstänker att någon av dom är bovarna eftersom jag hela tiden får tillbaka infektionen. Ja ja det är bara att bita i det sura äpplet och köpa nytt.


Skuggor: MUS Microshadow i färgerna "muffin", "plum" och "butterfly"

Mascara: Max Factor "Masterpice Max"

Eyeliner: MUS Gel eyeliner "black" och penna "purple"

6 kommentarer:

Anonym sa...

Skitsnyggt. Köpte faktiskt en plommonlila skugga idag på Yves Rocher. Det går aldrig att ha för mycket ögonskuggor?

Sminkan sa...

Plommonlila är fint!

Fru Choklad sa...

Maria: Helt riktigt! Man kan ALDRIG ha för många skuggor.

Sminkan: Ja visst är det! Tack!

Miss Upsey Daisy sa...

Det syns inte ett spår av din infektion men det är klokt att slänga. Mascaror kan vara riktiga bakteriehärdar.

Laila och Johan sa...

Snyggt! Jag måste tuffa till mig lite när det gäller smink tror jag, Hoppas ditt öga blir bättre!

Fru Choklad sa...

Miss UD: Ha ha du skulle bara veta hur det ser ut om man drar ner locket lite.

Loppanlej: Tack! Fast färgerna var "starkare" eller tydligare, men jag vet inte hur jag ska få till det med min dumma kamera. Tar jag med blixt så blir det alldeles för ljust.