torsdag, december 21, 2006

Släpp ut mig

Just nu är det lite halvkaos på jobbet. Vi har en omorganisation som träder ikraft den 1 januari 2007 vilket innebär att rätt många måste flytta till annan plats/rum under julledigheten så alla är lite stirriga just nu och kämpar som tusan med att hinna få ner allt i lådor innan de ska på ledighet. Självklart är jag en av dem som måste flytta så nu är större delen av mina saker nerpackade i kartonger och min arbetslust/moral är i princip körd i botten. Just nu vill jag bara gå hem och inte sätta min fot här förrän den 8 januari 2007, men icke! Jag måste hit imorgon med för att....... ja nu ska vi se ........ jag kanske kan ....... eller nej...... Ähhh jag ska hit och sitta lite då!!! Och gå hem TIDIGT. När jag sedan kommer tillbaka har det snälla Stadsbudskontoret varit här och flyttat mina lådor till nya rummet. Jag ska efter nyår bli "jobbsambo" med kollegan B i ett ganska stort rum ett par våningar upp i huset, men det ska nog bli bra. B är en riktig klippa och det kan vara en fördel att sitta i samma rum så man inte behöver springa så mycket när vi ska trampa runt i juridikträsket.

På cd-spelaren just nu: Die geschichte einer mutter med Bel Canto. Den är så vacker!

Inga kommentarer: