tisdag, februari 24, 2009

Dagens öga

Som vanligt syns inte färgerna riktigt så skarpt som de är i verkligheten, men så här har jag sett ut idag. (Bilderna är från en dag i januari men jag hade samma upplägg idag och orkade inte ta nya bilder och eftersom de här inte var publicerade så använde jag dom fusk fusk. I know.) Ibland kan det vara kul att matcha (eller hur Marina) och dagen till ära har jag tagit lite orange skugga på ögonlocket för att ta upp tonen i polon och smyckena från Pilgrim. Produkter från MUS.

4 kommentarer:

marinamake sa...

Hrmmm, jag förstår inte vad du menar?? Vaddå matcha, näe inte jag inte ;-). Vilka fina smycken! Pilgrim är alltid en hit! Fint smink med, väldigt matchigt;-)!

Fru Choklad sa...

Marina: Ha ha nä du gör inte det va? ;)Ja det är en härlig orange färg på stenarna i halsband och örhängen.

J sa...

WOW, jättesnyggt!

Fru Choklad sa...

Hanton: Tack PS det var ÄNNU finar IRL. Fick inte fram färgerna så bra på kortet.