lördag, februari 07, 2009

Paket från Taylor Made Minerals

Ett litet rött paket.... Nja ok inte rött, men ack så underbart innehåll kom i torsdags och jag har redan hunnit göra tre makeuper med mina nya skuggor. Den första hade jag på jobbet igår och är med "angora" och "burn" från TMM och så lite "muffin" från MUS som highlighter. Den andra är en fantasisminkning inspirerad av paradisfåglarna på Nya Guinea som fascinerat mig sedan jag var barn. Där använde jag "willow", "be be", "turf" och "sucker" och tre glitter från MUS. Den sista är dagens makeup och där har jag använt "bloom", "vintage" och "slick". So far har jag testat 9 skuggor från TMM och jag tycker att kvalitén är ganska jämn. Favoriterna hittills blir nog "angora som är en mjuk guldig skugga som passar till mycket och "bloom" som har en underbar rosa nyans.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul! TMM är himla bra och dina sminkningar var väldigt fina! Särskilt den nedersta gillade jag massor, den kändes ganska diskret men ändå fin och lite extra!

Fru Choklad sa...

Emma P: Ja jag är nöjd med mina TMM och det var kul att testa nått nytt. Kul att du gillade mina makeuper.