torsdag, februari 12, 2009

Sminkuös härdsmälta

Jag vet inte vad det är som inte stämmer just nu, men mina makeuper blir så groteskt fula att jag bara vägrar fota nått och lägga i bloggen just nu. Inspirationen är noll och förkylningen gör att huden är torr och lite fnasig och så rinner ögonen i tid och otid. Så fort jag gör nått blir jag bara missnöjd och ful. Bläää bläää blääää. Inte har jag haft tid att surfa runt bland alla mina sminkfavoriter för att hämta inspiration och kraft heller eftersom barn och jobb tagit all min tid. Så några dagens öga blir det inte tal om.

Move on.... There is nothing to see here.... Move along......

3 kommentarer:

marinamake sa...

Man får ha svacka ibland, helt OK! Du har ju inte varit pigg...

Miss Upsey Daisy sa...

Man har sådana dagar ibland. Ingen är alltid på topp och perfekt. IRL livet är alltid viktigare än bloggen. Du kommer igen :D

Fru Choklad sa...

Marina: Ja helt klart. Jag är nog lite stressad just nu. Har en enorm press på jobbet. Det + förkylning har varit förödande för min kreativitet helt enkelt.

MissUD: Absolut IRL är alltid viktigast och japp här är damen som alltid reser sig. Kan ju inte påstå att jag fallit allt för hårt denna gång så......