fredag, februari 20, 2009

Utmaning från Jonna

För ett par dagar sedan blev jag utmanad av Jonna och här kommer bilden. Utmaningen går ut på att gå till sina bilder och ta den sjätte bilden i den sjätte mappen och sedan skriva nått om den. Det här är jag när jag har Lilla damen i magen på självaste julafton 2006. När jag ser bilden så minns jag hur otroligt lyckliga vi var över att hon äntligen var på väg till oss. Vi hade ju haft det rätt kämpigt med att få till henne så här känner jag mig på sätt och vis som Mirakelkvinnan :D En väldigt lycklig sådan dessutom.

6 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Du har så långt hår! Är det lika långt nu med?

J sa...

Vilken fin mage du har på bilden vännen *kram*

Jonna sa...

Vilken härlig bild! Varför skulle jag skratta åt den?

No-one sa...

Underbar bild, blir alldeles varm :)

Annie - PD sa...

Hääärligt :D
Så fin!!

Fru Choklad sa...

Miss UD: Ja det är rätt långt. Ca 1meter och ja det är fortfarande så långt.

Hanton: Tack! *Kram*

Jonna: Nja inte ÅT den kanske. Det var mer att jag själv började skratta när jag såg den bara för att jag faktiskt har "kapat" huvud på bilden, vilket passar bra eftersom jag inte har "visat mig" på bloggen ännu. Det var mer så jag menade.

Pixalexia: Ja det var en underbar tid. att vara gravid är nått alldeles speciellt :)

Annie PD: Tack! Det var på den tiden när man visste var man hade henne hela tiden :) Nu är hon ett litet yrväder som springer omkring och busar :D