torsdag, februari 05, 2009

När vuxna flickor vill leka

Jag har hittat världens roligast sida på nätet. Taaz. Det är en makeover site som är så galet rolig att jag inte har kunnat slita mig på hela kvällen. Man laddar upp ett foto där man satt upp håret så att det inte syns och jag har ingen makeup på fotot heller sedan kan man lägga på smink, lösfransar och färgade linser precis som man vill, men det roligaste är nog håret. Just nu är jag blond, för en stund sedan hade jag svart kort hår och gröna ögon osv osv. Det är sååååå roligt. Testa!!!!!

2 kommentarer:

Linda H sa...

Javisst är Stig underbar! Så otroligt rolig människa! MUS-personal från hela Sverige var ju där, så jag träffade säkert dom tjejerna också =)Benet är okej nu, det gick nog över ganska fort =) Ha det så gott!

Fru Choklad sa...

Linda H: Ja MUS personal är alltid så trevlig enligt min erfarenhet så jag förstår att ni hade ett par härliga och trevliga dagar. Skönt att benet är bättre. Ha det gott du med.