tisdag, november 24, 2009

EOTD - Silvermoon

Idag har jag haft en silvrig lite lätt glittrande makeup. Tyvärr är jag aptrött så jag orkar inte maska bort min panna från fotot, så ni får stå ut med den också :)
Jag har i huvudsak använt 88-paletten som jag köpt från Queens & Shadows (fortfarande nöjd med den) och en pigmentskugga/lös skugga från MAC som jag tyvärr inte vet vad den heter eftersom jag fått den av en vän och det står inget på burken. Penna under ögat är "Liquid" MUS. Eyeliner är "Glide & define" masterpice från Max Factor och mascaran är "Stiletto" från Maybelline. Silver/Vitt/Glitter känns helt rätt nu när det är så mörkt och trist ute.

Tänk att det bara är en månad kvar till julafton! Tur att jag börjat köpa julklappar. Har ni börjat med det än?

5 kommentarer:

Spader Madame sa...

Hos oss är det bara Junior som får klappar och hans hög börjar närma sig en miljard. Vuxna ska inte klappar ha, men kidsen ska ha många... i Spaders version av julen. Esset och Spader har tänkt sig NK och mellandagsrea... och så naturligtvis en slant till Äldste sonen -aka klippan!

Miss Upsey Daisy sa...

Jag har börjat köpa klappar faktiskt! Jag ska fortsätta att köpa idag :D

Fru Choklad sa...

Spader: Oj ganska lyxigt att vara ensam om att få klappar. Mellandagsrea på NK är ju inte fel det heller och väldigt smart om man tänker efter. Jag älskar både att få och att ge julklappar så jag brukar bli ganska hämningslös i mitt shoppande, så det är tur att det bara är jul en gång om året.

Miss UD: Visst är det skönt att komma igång så man inte har allt kvar till sista minuten? Mitt mål är att vara klar till Lucia.

Sminkan sa...

Silver är alltid fint!

Fru Choklad sa...

Sminklan: Ja det är fint. Lite av en favorit så här på vintern.