måndag, maj 01, 2006

Lista

Hittade en lista hos Polly som jag bestämde mig för att ärva!

Höger- eller vänsterhänt: Höger!
Humör just nu: Lite småseg, men håller som bäst på att ladda upp mig för en omgång på träningscykeln. Annars är jag glad och nöjd.
Favoritgodis: Choklad! Gärna i form av praliner! Mmmmmm
Är det nåt du absolut inte äter: Njure. Pappa gjorde det en gång när jag bodde hemma och den lukten eller snarare stanken kommer jag aldrig att glömma och jag stoppar inte något som luktar så äckligt i munnen. Därför kan jag lägga till surströmnming med samma motivation!
Kläder just nu: Träningskläder ska straxt upp på cykeln.
Musik just nu: Inte så mycket musik just nu........ maken spelar dataspel........ så det blir små marschsnuttar då och då. (han spelar Battlefield 1942)
Sommarplaner: Landet och Mallis
Saft eller alkohol: Fun light. Champagne och rödvin. (Måste det ena utesluta det andra?)
Hur många kuddar sover du med: Två!
Favoritväder: Sol och värme! (Så klart!!!!)
Morgon- eller nattmänniska: Det går i perioder. Ibland det ena ibland det andra.
Sparare eller slösare: Sparar till det jag vill spara och har en shoppingbudget som jag gladeligen bränner!
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja det tror jag att jag gör faktiskt. Det var nog Blixt Gordon i den svartvita versionen! (Romantiskt va!?)
Hur många barn vill du ha när du blir stor: jag har en och skulle gärna ha i alla fall en till!
Om jag får önska Bio eller promenad: Hmm! Promenader går jag ju ett antal i veckan så om jag får ÖNSKA så säger jag nog BIO.
Stjärntecken? Tvilling
Rädd för insekter? Inte i allmänhet men spindlar är bläää och ju större dessto läbbigare! Hua
Största svaghet: Praliner
Det här är jag bra på: Mitt jobb, laga mat och ta hand om andra.
Chips, morötter eller godis? Godis om det är i form av praliner, men morötterna kommer inte långt efter! Chips kan iofs vara gott ibland men det KAN jag vara utan.
Pizza eller hamburgare? Pizza. Gärna en som jag gör själv så att man kan njuta med gott samvete.
Skriver du dagbok? Nej jag bloggar.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Nej
Stökigt eller välstädat? Absolut välstädad, nästan pedant även om det var värre innan jag fick sonen.
Är du rädd för blod? Nej (jobbigt att vara tjej och rädd för blod med tanke på vad som händer en gång i månaden!)
Saltar du på maten? Om det behövs.
Gillar du att sjunga? Japp.
Anser du att du är stark? Kroppen: ganska. Själen: oh yes
Brukar du sola? På sommaren får man ju sol på sig, men jag gillar inte att sola och har alltid hög solskyddsfaktor när jag är ute länge i soligt väder.
Vad gör du om du får hicka? Hoppas att det gå över och dricker lite vatten.
Kaffe, te eller inget? Te, men jag älskar även laffe!
Har du en besatthet? Praliner (Både vill och inte vill skriva maken och sonen här men det är mer überkärlek än besatthet)

Dax att ge järnet på träningscykeln!!!!!

Inga kommentarer: